יום ראשון, 31 במאי 2015

כליות זה כל הסיפור

איך התגלגלתי לתחום הנפרולוגיה? כמו הרבה דברים בחיים, במקרה. כמעט כל חיי התגוררתי בפריפריה של מדינת ישראל, בעיקר בצפון, עם תקופה זכורה לטוב גם בבאר שבע. וכמו הרבה צעירים מהפריפריה, רציתי גם אני להרגיש ולו במעט איך זה לגור באזור המרכז. שכרתי דירה בשכונת מורשה ברמת השרון, צילצלתי לחברה בהתרגשות לעדכן ש "יש לי מספר טלפון עם קידומת 03" (הרבה לפני תקופת הטלפונים הניידים...), והגעתי לעבוד בבית החולים בילינסון. אחרי תקופה קצרה של עבודה במחלקת הגריאטריה של בית החולים, קראה לי מנהלת שירות הדיאטה דאז, רינה ליפה, ואמרה לי: את עוברת למחלקת הדיאליזה. דיאליזה??? וכך נכנסתי לתחום. מאז עברו כבר 13 שנה, בהן אני משתדלת לסייע למטופלים ולמשפחותיהם להתמודד עם הדיאטה המורכבת בכל שלבי המחלה. ובינתיים כבר חזרתי שוב צפונה... :)
לימודי המידענות הביאו אותי באופן טבעי לעסוק בתחום הנפרולוגיה גם בהיבטים של עדכון מקצועי , וגם ליצירת חומרים עבור המטופלים.

מידעון הנפרולוגיה

מדי חודש,  החל בינואר 2014, מתפרסם מידעון הנפרולוגיה המקצועי  בשיתוף חברת סאנופי. במידעון הנחיות חדשות, מאמרים מגוונים, סרטונים, מתכונים מותאמים, כנסים והכל בנפרולוגיה. חדש מיוני 2015! פינה מיוחדת לעדכונים מהעמותה לקידום ושמירת זכויות חולי כליות (שיש לי הכבוד להימנות עם הצוות שלה). בשל הרקע שלי מקום של כבוד מוקדש במידעון לתחום התזונה...
להלן קישורים  להורדת  גליונות 2016,   גליונות 2015  ,  גליונות שנת 2014  ולהרשמה לקבלת המידעון למייל


דף הפתיחה של המידעון


ומה יש עבור המטופלים?

בלוג תזונה עם מגוון עשיר של מתכונים ומידע בנושא תזונה במחלת כליות. בבלוג גם קישורים לתזונתון, מידעון תזונה עבור מטופלי דיאליזה. התזונתון גם מודפס ומחולק ביחידות הדיאליזה ברחבי הארץ.

קריאה נעימה :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה