יום שישי, 1 בינואר 2016

לעדכונים באונקולוגיה: cancer.gov

האתר של (National Cancer Institute (NCI, הרשות הפדרלית למחקר והכשרה בתחום הסרטן של הממשל האמרקאי, מספק מידע רב ואיכותי בנושא הסרטן. המידע באתר מיועד הן לאנשי מקצוע והן לציבור.
באתר מידע רב בין היתר גם בתחום התזונה והרפואה המשלימה לטיפול ומניעה של סרטן, והוא מוצג בצורת מאמרים, סרטונים ואינפוגרפיקות.

פרסומי NCI

תחת לשונית PUBLICATIONS  שבדף הבית (תמונה 1) ניתן למצוא קישורים לפרסומים לאנשי מקצוע (PDQ) ולדפי מידע בנושאים שונים. בין מאמרי ה -PDQ ניתן למצוא סיכום בנושאי טיפולים משלימים בסרטן , כולל לדוגמה סיכום שעודכן לאחרונה בנושא תזונה וסרטן הפרוסטטה.  בקטגורית דפי המידע ניתן למצוא פרק העוסק בנושאי תזונה. 



תמונה 1. לשונית הפרסומים בדף הבית



תחת לשונית ABOUT שבדף הבית ניתן למצוא התייחסות למניעה של סרטן, כולל פרקים על תזונה, אלכוהול והשמנה. 
ניתן גם להגיע למידע לפי סוג סרטן ספציפי בלשונית CANCER TYPES.
באזור המולטימדיה של האתר (גישה מתחתית דף הבית) ניתן לראות סרטוני וידאו, אינפוגרפיקות ואפליקציות של NCI.


תמונה 2. תזונה וסרטן

 

 

יחידות משרדים ומרכזים של NCI

תחת ה -NCI קיימים גם מספר משרדים, יחידות ומרכזים. ביחידה למניעת סרטן The Division of Cancer Prevention קיימת מחלקה של מחקר בנושאי תזונה. באתר המחלקה ניתן למצוא פרסומים בנושאי תזונה, ניוזלטר ומגוון הרצאות. ההרצאה האחרונה התקיימה ב -15.12.2015 בנושא השמנה וסרטן.  להרצאות בתזונה בלבד ראו כאן, כולל מידע על ההרצאות העתידיות. למגון אינפוגרפיקות ראו כאן

 

מה חדש?

על מנת להתעדכן מה חדש באתר ניתן לעקוב אחרי NCI ברשתות החברתיות, באמצעות עדכונים למייל או באמצעות עדכוני RSS. למידע נוסף על עדכוני RSS קראו כאן. הקישורים להרשמה לעדכונים נמצאים בתחתית דף הבית.
ניתן גם לעקוב אחרי הבלוגים של NCI או להרשם למגוון הניוזלטרים שהם מפיקים.

תמונה 3. מעקב אחרי חידושים באתר


גם האתר PubMed Health מכסה את פרסומי NCI. ניתן למשל ליצור התראה דרך RSS או My NCBI על עדכונים של הפרסומים המקצועיים PDQ של NCI דרך PubMed Health כמוצג בתמונה 4.
ניתן גם ליצור התראה על עדכון PDQ ספציפי דרך PubMed Health כפי שמוסבר כאן.
מידע נוסף על יצירת התראות על סקירות חדשות דרך PubMed Health  ניתן לקרוא כאן.


תמונה 4. יצירת התראה על PDQ חדשים דרך PubMed Health


קריאה נעימה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה