יום שני, 20 באפריל 2020

סקירת ספרות חצי אוטומטית - כל השיפורים בגרסה החדשה של Iris.ai

על מנוע החיפוש Iris.ai, המציע סקירת ספרות חצי אוטומטית מבוססת בינה מלאכותית, כתבתי לפני כשנה. כעת יצאה גרסה חדשה של האתר, עם מספר שיפורים מעניינים ששווה להתעכב עליהם. בנוסף, בשל מגפת הקורונה המכה בנו כעת, מאפשרים ב- Iris.ai גישה חופשית לכל הכלים של האתר עד סוף יוני 2020, הזדמנות להתנסות בכל היכולות שהוא מציע, ואולי לשקול לעשות מנוי מוסדי או אישי בהמשך. כל הפרטים כאן.

https://the.iris.ai/

אז מה חדש?

בסוף 2019 יצאה גרסה 6 של הכלי עם מספר שינויים ושיפורים משמעותיים.

שינויים בחשבון חופשי וחשבון פרימיום (בתשלום)

עד כה, חשבון חופשי כלל גישה מלאה ל - Exploration Tool, וללא גישה כלל ל - Focusing Tool. כעת, צומצמו האפשרויות ב - Exploration Tool, בעיקר נחסמה האפשרות להכניס נושא משלך לחיפוש (אלא רק לינק למאמר קיים), וכן לא ניתן לחפש פטנטים. ב - Focusing Tool ניתן כעת להשתמש גם בחשבון החופשי, אך לא ניתן לעבד יותר ממפה אחת בכל פעם. מידע נוסף על האפשרויות החינמיות ובתשלום ועל רכישת מנוי ניתן לראות כאן.

Dark Mode

הוספה אפשרות לשנות את המסך ל - Dark Mode למי שמעדיף, בין היתר להפחתת הסינוור, בעיקר בשעות הלילה. ניתן לשנות זאת בחלק העליון של התפריט הראשי.

הרשמה לעדכונים על מאמרים חדשים במפות

אחד הכלים החביבים עלי במנועי חיפוש הוא האפשרות להרשם לעדכונים על תוצאות חדשות של חיפושים. אפשרות זו קיימת כאן כעת: לאחר שבונים מפת חיפוש ושומרים אותה, ניתן להרשם לעידכונים על מאמרים חדשים שתואמים את המפה.

מקורות מידע לחיפוש

בתחילת הדרך של Iris.ai היה ניתן לבנות מפת חיפוש לפי קישור לסרטוני טד. כעת הוסרה אפשרות זו, אך נוספה אפשרות לחפש במאגר הפטנטים של ארצות הברית US Patent Office.

ייצוא תוצאות החיפוש לתוכנה לניהול ציטוטים

תוספת מבוקשת במיוחד שקיימת כעת: האפשרות לייצא את המאמרים מתוצאות החיפוש לתוכנות לניהול ציטוטים באמצעות הורדת קובצי csv או BibTex.

למידע מפורט איך פועל האתר, ואת כל החידושים של  הגרסה העדכנית של מנוע החיפוש, ניתן לראות בוובינר שקיימה החברה לאחרונה.

אשמח לשמוע אם התנסיתם בכלי ומה חשבתם עליו? 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה