יום שלישי, 29 בדצמבר 2020

פותחים את שנת 2021 עם ערוץ חדש ביוטיוב!

משהו חדש לשנה החדשה: אני שמחה להציג את ערוץ היוטיוב החדש שלי, שבו תוכלו למצוא סרטוני הדרכה על מגוון נושאים וכלים הקשורים למידענות רפואית וחיפוש מידע רפואי. 

לערוץ היוטיוב - מוזמנים להרשם! 

בפלייליסט ראשון בלייב תוכלו למצוא סדרת סרטוני הדרכה בנושאים מגוונים. הסדרה מבוססת על שידורים חיים המתקיימים כל יום ראשון בשעה 21:00. הסרטונים משודרים בלייב בערוץ היוטיוב וגם בפייסבוק בדף שלי ובקהילת לא מחפשים.מוצאים

בנוסף תוכלו למצוא בערוץ סדרה של סרטונים קצרים ושימושיים, וסדרה של הרצאות מתוך מפגשים מדעיים בפורום לתזונת ספורט בניהול גיא שלמון. 

עוד בערוץ סרטונים שאני אוספת עבורכם, למשל סדרת סרטונים על כלים שימושיים של הספריה הלאומית לרפואה בארצות הברית, ה - NLM, וסדרה של סרטוני הדרכה על השימוש בפאבמד, גם כן בעיקר של ה - NLM. 

עוד סרטונים והפתעות צפויים בהמשך, אז מוזמנים להרשם לערוץ ולהיות מעודכנים ראשונים בכל סרטון חדש!

בינתיים אני רוצה לאחל שנת 2021 מוצלחת, הרבה בריאות, ולהשתמע!

אשמח לשמוע מכם הערות והצעות, כולל נושאים לסרטונים שהייתם רוצים לראות, אז תהיו בקשר! אפשר כאן בתגובות או במייל kaminskital@hotmail.com.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה