יום ראשון, 26 במרץ 2017

מאוד פינטרסטינג! כלי גילוי ויזואליים חדשים בפינטרסט וגם משהו קטן לאכול ...

בחודשיים האחרונים השיקו בפינטרסט מספר כלי גילוי ויזואליים חדשים, מעניינים ושימושיים. ההשקה היתה הדרגתית למספר משתמשים מצומצם, אך כעת נראה שניתן למצוא אותם בקרב כל משתמשי הרשת.

1.העדשה

הכלי החדש עדשה, או Lens (עדין בגרסת בטא, באפליקציה לניידים בלבד), מאפשר לעשות חיפוש בפינטרסט על כל דבר שראינו בעולם האמיתי. אם זה בגד, נעליים, רהיט או פריט מזון. אפשר לדוגמה לחפש מידע, מתכונים או רעיונות להכנת מאכלים מירקות פחות מוכרים, בלי שנצטרך אפילו לדעת איך קוראים להם. נניח שטיילנו בשוק או בסופר ונתקלנו בירק חדש, אולי במדינה אחרת, פשוט מצלמים אותו במצלמה של פינטרסט והיא כבר תעשה עבורנו את החיפוש. אותו דבר אם ראינו סתם ברוקולי שגרתי ומתחשק לנו מתכון חדש להכנתו...
המצלמה של האפליקציה זמינה כאשר לוחצים על החיפוש, מסומן בקו בתמונה 1.
ניתן גם להעלות תמונות שצולמו בעבר במצלמה של הטלפון (באמצעות לחיצה על האייקון של התמונה בפינה הימנית העליונה  של המסך המופיעה לאחר הלחיצה על המצלמה של פינטרסט).
למידע נוסף לחצו כאן.
סרטון הדגמה ניתן לראות כאן בכתבה.


תמונה 1. העדשה החדשה של פינטרסט - מסומנת בקו שחור

2. רעיונות דומים

ראיתם רעיון שמוצא חן בעיניכם בפיד שלכם בפינטרסט? כדי לקבל עוד רעיונות דומים כל שעליכם לעשות כעת הוא ללחוץ על העיגול הלבן המופיע בפינה הימנית התחתונה של כל תמונה (באפליקציה או באתר), כמוצג בתמונה 2. חיפושים אלה גם יראו לפינטרסט במה אתם מתעניינים, והם ישנו את הפיד שלכם בהתאם.
סרטון הדגמה ניתן לראות כאן בכתבה.


תמונה 2. חיפוש אוטומטי של דברים דומים. העיגול מסומן בקו שחור.

3. לראות ולקנות -  Shop the Look

חידוש נוסף מאפשר קניה של פריטים ספציפיים. חידוש זה מתווסף על גבי כלי החיפוש הויזואלי שהשיקה הרשת בשנת 2015, המאפשר לעשות חיפוש על פריט מסוים בתמונה. כאשר לוחצים על האופציה של חיפוש ויזואלי, המופיע בכל תמונה ברשת, יופיעו נקודות לבנות על פריטים מסוימים, היוצרות קישור לרכישת פריטים אלה או דומים להם לפי הצורך.
סרטון הדגמה ניתן לראות כאן בכתבה (בסרטון הנקודות כחולות....).

4. החיפוש הויזואלי של פינטרסט - עכשיו בכל הרשת 

החיפוש הויזואלי של פינטרסט - עכשיו בכל הרשת עם התקנת הכפתור לדפדפן של פינטרסט (לכרום בלבד בינתיים). בכל תמונה שעוברים עליה עם העכבר בכל אתר ברשת תופיע האפשרות לעשות חיפוש ויזואלי בפינטרסט על פיה, כולל צימצום לחלק מסוים של התמונה. אם כבר התקנתם את הכפתור של פינטרסט בעבר, העדכון הוא אוטומטי. מההתנסות שלי עדין לא עובד כל כך טוב - אולי לוקח זמן לעדכון מלא של כל המשתמשים.

ומשהו קטן לאכול...

אם כבר נהייתם רעבים מכל החיפושים, בפינטרסט אספו את המתכונים האהובים ביותר בל מדינה ומדינה בארה"ב ובמקומות שונים ברחבי העולם. מענין להתעדכן...  להלן הרשימה המלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה